REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdnyartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdny
Z powodu trwających od miesiąca prac przy modernizacji monitoringu w tunelu tramwajowym pod Dworcem...
Francuska sieć B&B HOTELS otwiera drugi hotel w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Francuska sieć B&B HOTELS otwiera drugi hotel w Warszawie
Francuska sieć hotelarska B&B HOTELS otworzy drugi hotel w Warszawie. Nie wybuduje jednak nowego obiektu tylko wynajmie już istniejący budynek. Firma podpisała 20-letnią umowę najmu obiektu przy ul. Kosmatki 8 na granicy Pragi Północ i Wawra, w którym dotychczas działał V Hotel ze 100 pokojami. Nowy obiekt będzie funkcjonował pod nazwą B&B HOTEL Warsaw East.
[Wrocław] 100 procent domu - przebudowa i modernizacja domu jednorodzinnego we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] 100 procent domu - przebudowa i modernizacja domu jednorodzinnego we Wrocławiu
Jak można nadać zaniedbanej, przedwojennej willi współczesny charakter? Architekci z KMA zaproponow...
Trwa przebudowa i modernizacja stacji Warszawa Gdańska. Peron 4 otwarty [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa i modernizacja stacji Warszawa Gdańska. Peron 4 otwarty [FILM]
Na stacji Warszawa Gdańska kończą się prace konstrukcyjne nowego, 180-metrowego przejścia podziemnego pod torami i peronami. Będzie gotowe w drugim kwartale 2026 roku. Ułatwi dojście na perony i do pociągów oraz przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Prace za 80 mln zł netto prowadzone są ze środków budżetowych. Peron 4 został już itwarty.
Estakady Podgórze - Zabłocieinwestycja
Pokaż inwestycję
Estakady Podgórze - Zabłocie
Kraków, Podgórze
Przebudowa i remont dworców kolejowychinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa i remont dworców kolejowych
Węgliniec, Kolejowa
Globalny potentat z kolejną dużą inwestycją w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Globalny potentat z kolejną dużą inwestycją w woj. śląskim
Globalny potentat ArcelorMittal z kolejną inwestycją w woj. śląskim. W dąbrowskiej stalowni rozpoczyna się modernizacja systemu odpylania stacji argonowania. Dzięki tej inwestycji ArcelorMittal Poland zmniejszy swoje oddziaływanie na środowisko i poprawi komfort pracy w hali stalowni. Koszt inwestycji przekroczy 30 mln zł. To kolejna duża inwestycja w tym zakładzie, zlokalizowanym w Dąbrowie Górniczej, po zakończonej niedawno modernizacji pieców Maerza. Dzięki niej emisje pyłowe z wapnialni zmniejszyły się aż 5-krotnie. Łączny koszt tych dwóch inwestycji ograniczających wpływ huty na otoczenie to ponad 70 mln zł.
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkanioweartykuł
Pokaż artykuł
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkaniowe
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa w Legnicy. W okolicy dworca kolejowego powstanie nowe osiedle budynków wielorodzinnych. Inwestorem jest spółka ze Świdnicy.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Nowy dworzec już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy dworzec już otwarty
Pierwsze autobusy odjechały z nowego dworca autobusowego we Wrocławiu. Nowoczesny obiekt, który jest...
[Wrocław] Dworzec Wrocław Brochów do modernizacji. Zobacz jak ma wyglądaćartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dworzec Wrocław Brochów do modernizacji. Zobacz jak ma wyglądać
Odtworzony historyczny zegar, poddana renowacji elewacja i pomieszczenia wewnętrzne to tylko niektór...
Bierutów otrzyma ponad siedem i pół miliona złotych z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ładartykuł
Pokaż artykuł
Bierutów otrzyma ponad siedem i pół miliona złotych z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład
Miasto otrzyma z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład pieniądze na realizację aż trzech inwestycji. Właśnie poinformowano oficjalnie o wynikach drugiego naboru w ramach tego rządowego programu.
REKLAMA