REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Modernizacja stacji Wrocław Muchobórinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja stacji Wrocław Muchobór
Wrocław, Fabryczna, Traktatowa
Modernizacja stacji Sosnowiec Głównyinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja stacji Sosnowiec Główny
Sosnowiec, 3 Maja 16
Modernizacja Stacji Gdynia Portinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja Stacji Gdynia Port
Gdynia, Rotterdamska
Francuska sieć B&B HOTELS otwiera drugi hotel w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Francuska sieć B&B HOTELS otwiera drugi hotel w Warszawie
Francuska sieć hotelarska B&B HOTELS otworzy drugi hotel w Warszawie. Nie wybuduje jednak nowego obiektu tylko wynajmie już istniejący budynek. Firma podpisała 20-letnią umowę najmu obiektu przy ul. Kosmatki 8 na granicy Pragi Północ i Wawra, w którym dotychczas działał V Hotel ze 100 pokojami. Nowy obiekt będzie funkcjonował pod nazwą B&B HOTEL Warsaw East.
[Katowice] Zakończyła się rozbudowa płyty postojowej i modernizacja dróg kołowania na lotnisku w Pyrzowicachartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Zakończyła się rozbudowa płyty postojowej i modernizacja dróg kołowania na lotnisku w Pyrzowicach
15 ha nowych nawierzchni lotniskowych w Katowice Airport gotowych na przyjęcie pierwszych samolotów....
W Warszawie trwa rozbudowa i modernizacja Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych na Targówku [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa rozbudowa i modernizacja Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych na Targówku [FILM]
Prace nad rozbudową i modernizacją Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych (ZUSOK) na Targówku postępują. Właśnie kończy się kolejny etap prac nad trasą, którą warszawskie odpady zmieszane pokonają od momentu ich dostarczenia na ul. Zabraniecką, aż do termicznego przekształcenia oraz wytworzenia energii cieplnej i elektrycznej dla mieszkańców stolicy.
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku [FILM+WIZUALIZACJE]
Wielka modernizacja siedziby BGK w Warszawie: 600 mln zł na ratowanie zabytku i stworzenie nowoczesnej przestrzeni. Zabytkowa siedziba Banku Gospodarstwa Krajowego przy Alejach Jerozolimskich 7 w Warszawie przechodzi jedną z najbardziej kompleksowych modernizacji architektonicznych w Polsce. Inwestycja o wartości blisko 600 mln zł łączy ochronę dziedzictwa z adaptacją budynku do potrzeb współczesnej instytucji finansowej. Generalnym wykonawcą inwestycji jest Korporacja budowlana DORACO.
Barbara Gardensinwestycja
Pokaż inwestycję
Barbara Gardens
Warszawa, Królewska 23
[Kraków] Przy Dworcu Głównym powstaną kolejne biurowceartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Przy Dworcu Głównym powstaną kolejne biurowce
Na 2018 rok Echo Investment zapowiada budowę kolejnych biurowców w rejonie Dworca Głównego w Krakowi...
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdnyartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdny
Z powodu trwających od miesiąca prac przy modernizacji monitoringu w tunelu tramwajowym pod Dworcem...
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkanioweartykuł
Pokaż artykuł
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkaniowe
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa w Legnicy. W okolicy dworca kolejowego powstanie nowe osiedle budynków wielorodzinnych. Inwestorem jest spółka ze Świdnicy.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA